Zadzwoń:

mirelahm@kinezis.com.pl

Konsultacje psychologiczne

Dla kogo?

Pomoc psychologiczna jest dla osób szukających wsparcia z powodu:

Praca terapeuta - klient polega na budowaniu wzajemnego zaufania oraz indywidualnym doborze technik wspomagania.

Konsultacja psychologiczna

Jest to pierwsze spotkanie które służy rozpoznaniu problemów trapiących Klienta oraz jego oczekiwań związanych z ewentualną terapią. Rozmowa ma charakter wywiadu, na jej podstawie proponuje się terapię bądź inną formę pomocy psychologicznej dostosowaną do indywidualnych potrzeb i trudności Klienta. Najczęściej jest to jedno lub dwa spotkania.

Poradnictwo psychologiczne

Jest formą pomocy i wsparcia psychologicznego skierowaną do osób, które w danym momencie przeżywają kryzys rozwojowy (np. narodziny dziecka) i potrzebują wsparcia polegającego w głównej mierze na wskazaniu nowego kierunku bądź wspólnego szukania podpowiedzi ułatwiających przystosowanie do nowych warunków życia. Porada psychologiczna pomaga lepiej zrozumieć obecną sytuację kryzysową i znaleźć zasoby do pokonania trudności. Najczęściej jest to od jednego do kilku spotkań.

Poradnictwo rodzinne to wspólna praca terapeuty i wszystkich członków rodziny.

Często trudności wychowawcze, szkolne, problemy z rówieśnikami, częste choroby dziecka to sygnały, że wsparcia potrzebuje cały system rodzinny. Dziecko jako "najsłabsze ogniwo" w systemie prezentuje objawy dysharmonii rodziny. W trakcie terapii wspólnie poszukuje się przyczyny tych objawów, a członkowie rodziny starają się zrozumieć skąd pochodzą trudności i w odpowiedzialny sposób podejmują się zmiany w kierunku budowania harmonijnych, satysfakcjonujących relacji rodzinnych.

Pomoc terapeuty polega na umocnieniu indywidualnego potencjału rodziny, który umożliwia jej rozwój z poszanowaniem potrzeb, autonomii i wyjątkowości każdego z jej członków.

Koszt sesji:

Zapraszam do kontaktu w celu umówienia terminu spotkania:
603 122 055 (PN - PT 10.00 - 16.00)

NIE UDZIELAM PORAD TELEFONICZNIE

wróć
Indywidualne podejście do każdej osoby.

Pracownia Kinezis, ul. Spółdzielcza 5/1, 44-240 Żory

+48 603 122 055 mirelahm@kinezis.com.pl Zapytaj ONLINE!